Tasques durant la meva absència (setmana del 07 al 11 d' octubre)

Tasques durant la meva absència (setmana del 07 al 11 d' octubre)

per Rosabel Pardos Mangriñan -
Nombre de respostes: 0

07/10 dilluns

11:30 a 12:30 - ECO4rt (aula 222)

Treball totalment individual i en silenci: del llibre de lectura (L' ECONOMIA EXPLICADA ALS JOVES) llegir i resumir (1 pàgina d'un full màxim) el 1r capítol: QUÈ ÉS L' ECONOMIA?

08/10 dimarts

12:30 a 13:30 - ECO4rt (aula 222)

Treball totalment individual i en silenci:  en relació al capítol llegit  i resumit en la classe anterior, on s' introdueix el concepte DINER com "a element que suposa un intercanvi, un relació entre dues persones",  visualitzar conjuntament (o si tothom portés auriculars i ordinador, individualment) el reportatge "EL PODER del DINERO" (el tenen penjat al moodle). Recordeu a obrir-ho millor amb el navegador Firefox perquè Chrome dóna problemes en aquesta classe a l'hora de passar vídeos.

10/10 dijous

09:00 a 10:00 - ECO4rt (aula 222)

Treball totalment individual i en silenci:  en base al visionat del documental "EL PODER del DINERO" respondre a les preguntes formulades a la fitxa penjada al moodle "EL PODER DEL DINERO preguntes" (jo ja l' he donada en paper als alumnes). Els 3 recursos addicionals que necessiten per respondre a la pregunta 10, els tenen penjats al moodle.