COMPETÈNCIES QUE TREBALLAREM:
1. ÀMBIT SOCIAL: http://ensenyament.gencat.cat/web/.content/home/departament/publicacions/colleccions/competencies-basiques/eso/ambit-social.pdf
Competència 3. Interpretar que el present és producte del passat, per comprendre que el futur és fruit de les decisions i accions actuals. (Dimensió històrica)
Competència 7. Analitzar diferents models d’ organització política, econòmica i territorial, i les desigualtats que generen, per valorar com afecten la vida de les persones i fer propostes d’ actuació.(Dimensió geogràfica)
2. ÀMBIT DIGITAL: http://ensenyament.gencat.cat/web/.content/home/departament/publicacions/colleccions/competencies-basiques/eso/ambit-digital.pdf
3. ÀMBIT PERSONAL I SOCIAL: http://ensenyament.gencat.cat/web/.content/home/departament/publicacions/colleccions/competencies-basiques/eso/ambit-personal-social.pdf
CRITERIS D'AVALUACIÓ:
Saber definir la funció de l'economia i identificar els processos dels quals s’ ocupa.
Identificar els agents econòmics, les seves funcions i les relacions existents entre ells.
Reconèixer els diferents rols que assumeix un individu en el sistema econòmic i la interdependència de les seves actuacions amb la resta del món i el medi, per valorar les desigualtats en l’accés als recursos i la distribució de la riquesa.
Comprendre el mètode científic per entendre que l'economia pertany a les ciències socials i identificar les diferents branques d'estudi dintre de l'economia.
Identificar els objectius de qualsevol sistema econòmic, distingir les particularitats dels principals sistemes econòmics i reflexionar sobre les limitacions.
Adquirir i emprar vocabulari econòmic amb precisió i rigor, de manera que permeti conèixer, valorar i interpretar la realitat econòmica i social que ens envolta.